loading...
همه چی پیدا میشه
محمد بازدید : 612 پنجشنبه 12 فروردین 1389 نظرات (3)

ده تا از بهترین بهانه های دوست پسرها برای خلاص شدن از دست دوست دخترها و معنی واقعی اونها!۱- تو برای من مثل خواهر می مونی! (یعنی:خیلی زشتی!)۲- فاصله سنی مون کمی زیاده. (یعنی:خیلی زشتی!)

۳- من به تو علاقه به «اونصورت» ندارم. (یعنی:خیلی زشتی!)

۴- من الان توی موقعیت بدی از زندگیم هستم. (یعنی:خیلی زشتی!)

۵- دوست دختر دارم. (یعنی:خیلی زشتی!)

۶- من با خانمهای همکارم بیرون نمی رم. (یعنی:خیلی زشتی!)

۷- تقصیر تو نیست، تقصیر منه! (یعنی:خیلی زشتی!)

۸- من الان توجهم به کارمه! (یعنی:خیلی زشتی!)

۹- من تصمیم گرفتم مجرد بمونم. (یعنی:خیلی زشتی!)

۱۰- بهتره فقط با هم دوست معمولی باشیم (یعنی: بطور وحشتناکی زشتی!!!!)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط maryam در تاریخ 1348/10/11 و 15:28 دقیقه ارسال شده است

الهی، دوست دخترت زده تو پرت خواسته به ده روش از دستت خلاص شه؟
نگران نباش بالاخره یکی پیدا میشه یه 2 روزی اونم نه بیشتر فقط 2 روز تحویلت بگیره.

این نظر توسط خرگوش در تاریخ 1348/10/11 و 21:31 دقیقه ارسال شده است

وااااااااااااا....يعني دوست پسرم منو دوست نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اون كه ميگه داره...... ..الان ميرم پدرشو در ميارم.........دستت درد نكنه بابت راهنمايي...........ميشه آدرسه سايتتو بهش بدم و بگم شما بهم گفتين........شکلکشکلکشکلک:

این نظر توسط kuimi در تاریخ 1348/10/11 و 12:23 دقیقه ارسال شده است

سلام محمد آقاي نويسنده
مطالبت خيلي چيزها رو راجع به سرگذشتت مي گه: بي توجهي دخترا بهت
ول شدنت توسط دخترا
بي توجهي دخترا بهت
و در آخر و كل عقده اي بودنت
اميدوارم شفا پيدا كني
نقطه
باي


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام عزیزان به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم مطالب خودتان را پیدا کرده باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 57
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 1,556
  • بازدید کلی : 85,746
  • کدهای اختصاصی
    درصورت نبودن عکس یا مطالب خودتان به من اطلاع دهید متشکرم